Camping lista 2008

  • Bikini
  • Tandborste/Shampo/Balsam/tvål/Tandkräm
  • Deo/parfym
  • Smink (endast dt nödvändigaste)
  • Handduk
  • Våtservetter
  • Flipflopp/Regnstövlar/Skor
  • 2 par leggins
  • Mjukis byxa
  • 3 långa linnen
  • 2 tjock tröjor
  • 3 par trosor
  • 3 par strumpor
  • Keps/Solbrillos
  • Kamera
  • Extra batterier
  • Riskakor, mjukost på tub, korvar, köttbullar & engångsgrill
  • Tält
  • Sovsäck
  • Kudde
  • Liggunderlag
  • Festivalstol


Sååå Det var årets packnig OCH inga onödigheter iår! en ryggsäck nada mas!!
Åker imon 12:00 från Gbg & är framme i sthlm 16:50
Sen träffar jag Eva & Carro 13:50 en el OLLO på onsdag sen åka med Eva till U-sala tiiiiill  ...


Kommentarer
Postat av: eva

JAG LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2008-08-05 @ 01:15:01
Postat av: martina

hahahahahahahahahaa!

shit vad mkt packning, jag skiter i ska bara ha shorts och mjukisar i min v'ska :P hahahahahahahaahhahahahahahaa

jag h;r av mig n'r jag kommer till urf s[ f[r vi catcha upp och visa din mageeee :D

2008-08-06 @ 19:53:37
URL: http://havsbadkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0