dålig uppdatering!!!

förlåt igen för den dåliga uppdateringen MEN dt kommer mer ikväll... med bilder osv=)
nu är det ju augusti månad dt betyder fullt med födelsedagar för min familj..
Nr 1. Jonatan (min kusin) fyller 20 idag
Nr 2. Pappa fyller 40 (+20) Välkommen in i senior kategorin babba =P
Nr 3. Kathy & Alexis (syrran & hennes man) fyller 33. Dom fyller samma dag =)
Nr 4. Felipe (min andra kusin) fyller 24.
Nr 5. Mamma fyller 55+ (a lady never reveals her number)
Nr 6. Ako (min kusin) fyller 28

sååååååååååå plus att man ska på urf oxå så dt e massor på g den hära månaden..
men som sagt mer uppdates senare när ja lagt upp bilderna från veckan som gått =P

tjingeling! Mom's Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0