Fredagen den 22a Augusti

Nu sitter jag här med min lilla pojke i magen och gooosh va dt e grejer som hänt under de senaste veckorna..
Nu är jag i vecka 25 på onsdag kommer jag in i vecka 26 med bara 13 veckor kvar till förlossningen. Jag är så jävla lycklig! Har aldrig mått så här bra och har aldrig kännt mig så hel. När bebisen kommer blir mitt liv complete!
Min lilla pojke! Kan inte fatta de. Jag säger bara att moderinstingten är 100% rätt.
Jag kände i början av graviditeten att dt skulle bli en pojke, men senare när alla fick reda på att jag va gravid osv, kom med alla deras åsikter och va de trodde att det skulle bli, blir man lite fundersam. Jag började drömma om att jag skulle få en liten flicka, jag kom på flicknamn lättare än killnamn. Men innerst inne kände jag att dt va nått som tvekade. När hon undersökte buken och kollade hjärtat såg jag att dt fanns en liten säck mellan bena. Tänkte omg dt e en pojke, men ja sa inget. Kathy såg också, haha hon mimade till mig POJKE=P Crille va helt inne i ultraljudet fattade noll an va helt borta haha vinkade till bebisen å grejer. Man såg att han blev helt tagen =) skit gulligt!
sedan såg jag tydligare att dt var en snopp och pung, då ja frågade henne, va e dt? e dt en ? hon kollade på mig och christian å mimade JA å nickade på huvudet.
Då föll alla tårarna, kunde inte hålla upp kameran helt sjukt asså.
Världens skummaste känsla. Det känndes så overkligt men samtidigt så verkligt.
haha knas asså =)
Det känns mycket mycket mer personligare nu, det är en HAN och inte ett DET i magen. Det känns mera som en person. Min lilla pojke, min son, mitt allt.
GAAAH! Blir tårögd bara ja tänker på stunden vi fick de dära JA:et.

Mamma väntar på dig min lilla buse =)

Kommentarer
Postat av: Carro

¡Felicitaciones pa los dos! anita du kmr va den fetaste, modernaste , och inte MINST SNYGGASTE mami'n på denna jord (tills bella föder) hahaha då får ni dela 1:a platsen ;) haha åh snart viene el angelito!

2008-08-30 @ 10:58:17
Postat av: Sara

Duude! I can't belive you're having a baby boy :D

So excited! Det verkar som att livet an en gang ar roligt att leva. Really happy for you. Vi ses om nagra manader. Stor Puss Och Kram till dig och lill pojken.

2008-08-31 @ 06:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0