orka

för dt första  NEEEJ JAG MENAR INTE DIG ! jag ser att du komenterat för fullt men NEJ jag syftar inte på dig!
å du behöver inte stå å kolla va ja skriver å inte skriver lr tycka synd för du fakka mig totalt. ja bröt kontakten för ja förtjänar inte å bli behandlad som skit speciellt inte från dig. MEN JAG SA KLART Å TYDLIGT VILL DU FIXA NÅTT VILL DU BVETA NÅTT HÖR DU AV DIG DU VET VART JAG BOR, VILL DUINTE HÖR DU HELT ENKELT INTE AV DIG


ditt svar: ok....



sen inte ett pip mer, du försvann helt å hållet å fick inte höra från dig mer.
ja fick ditt svar så du behöver inte kommentera onödigheter här som "ja älskar dig MEN MEN MEN MEN MEN ursäkter ursäkter ursäkter", å skylla på mig för vad? för att ja råka ha killkompisar för längesedan som ja ändå lämnat och inte träffat, ja absolut. du tjänar INGENTING på att skylla ifrån dig på mig. för du står inte för vad du gjort heller. nej det glömmer du totalt och hur mkt du sårade mig, dt har absolut ingen betydelse. sorry för du sårat och lämnat mig i skiten? i don't need your pitty.  
si eso es tu forma lo lamento mucho


avslutat kapitel .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0