Nanis födelsedag

Okej, som ni vet sade jag ju att mina vänninor alita & janin fyllde år och att de skulle ha middag men dt sket sig =/ men jag gick hem till min käre janin ändå på once för att gratta henne och åtminstonde vara med och fira hennes födelsedag =) vi chillade hos henne bara sen satte vi oss ute på en bänk i sandeslätt & beställde familjepizza & massa pommes å chillade ännu mer tills ja blev trött å gick hem... myspysigt å va me nani å sevi iaf =) så sööta ^^,


Nani & Sebba

rita e normal?

hahaha, men istället för att gö en tårta så bakade sevi & nani en rulltårta till sin födelsedag haha men ja kunde ju självklart inte äta =(  då bestämde jag mig att såfort jag kommer hem skulle jag baka för första gången =) det blev skiit gott men såg lite missbildat ut. men come on! dt va min första gång!! =) and many more too come!!

 
Min Glutenfria Rulltårta

Kommentarer
Postat av: LAACY

haha jag känner honom! eller aa känner, men kände =) hälsa från mig

2008-08-04 @ 23:06:14
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Ana-Lumi

Sebba? hur känner du han da ?? =)

2008-08-04 @ 23:13:11
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0