charmtrollet vägra somna!!

nu har vi badat vår lilla alex vilket han INTE tyckte om... sen sov han lite men nu har han vaknat igen.. åååh han skratta nyss!! han garv e så gulligt=) han skratta åt pappa som går runt å dansar med han å sjunger "tan lindo tan hermosooooz tan liindooo" medans jag sjunger " dime lunaaaa, diiiiimeeeeeeeeee! dime luuuna" frisk !

eftersom c inte kan några barnvisor hittar han på sina egna.. kreativt!

har lagt märke till en grejs som e lite så där halvt roligt.. dt går absolut inte att prata normalt med tjockisen... asså ja försökte att inte prata bebis språk med honom men dt kändes så onaturligt=S dt går liksom inte.. å dt roliga är att dt smittat av sig på sättet jag och c snackar med varandra.. dt händer att vi pratar bebis språk med varandra ibland utan att märka av dt.. haha fett fult =P

aja nu klagar han som en katt, han e hungri så jag får chila iväg och mata min prins!

aligator!!

Kommentarer
Postat av: LAACY

2008-12-24 @ 10:53:06
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

näää jag taderade den .. kändes lite skåmmigt att titta tillbka på=P

2008-12-24 @ 10:53:42
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0