påsar under ögonen!!

här sitter jag med vääärsta påsarna under ögonen för min lilla prins väljer att vara vaken på kvällen och sova under dagen!!! uush! aja .. what to do änna? älskar han ändå!

idag blir min prins 3 veckor gamal och faaan vad han växer asså! han har blivit så stoor jag vill att han ska vara bebis för alltid juu =( ah just dt!!! fick sms igå vid 20-tiden att bella min preggo buddy låg på sjukhuset och skulle föda =) and guess what?? hon fick en liten prinsessa!! en litenflicka =D hon födde 10 dagar för tidigt men hoppas allt gick bra ändå!!

ska passa på å hälsa på henne nu när jag ändå är i sthlm fram till efter nyår=)
ååh nu har alex fått sig en giiirlfriend=)
anyhow nu ska jag lägga min lilla bebis för han har deckat i mina armar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0