chock

ja e stum bara helt enkelt stum. Jag vill inte låtas påverkas men omg, ja e stum. Finns inga andra ord ja kan beskriva va ja känner just nu, förutom aah att ja e stum! Asså neeeew low people!! Ja kan höra mitt hjärt slag högt och i största otakten i öronen och magen helt upp å ner vänd.. Asså NEJ ja ska inte låta detta sänka mig. So looow att dt inte går längre ner än så.. Lower than flo rida. wow =|

Allt ja tänker på är min bebis, min hälsa thats it!
Aja ska te mormor nu, asså chockad fortfarande.. dude thats too harch.. tog i lite för mkt där va ?
ja e stum!



okey.. hmm.. nu vare borta helt plötsligt.. nu när JAG väl kolla är det borta.... asså PALLA BLÄÄÄÄÄÄÄ! usch att ja lyssna å tog åt mig.. ska inte ta åt mig mera får tycka göra säga va du vill! Det rör mig verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0