Eluney 7år

Happy Birthday 2 You, Happy Birthday 2 You
Happy Birthday Dear Eluu
Happy Birthday 2 You
Badampadampaaa
And Many Moooooore!

      
Mina brorsöner Eluney & Nahuel


Idag hade Eluney födelsedagskalas hemma hos hans mormor Eli, grabben har blitt skiiit stor nu asså å fifään va han liknar broshan. Det var jättemysigt å va där med Ivans familj, vi och los serranos =) haha en rolig grej var att alla eluneys kläder passade mig skitbra haha. Snorungen har fan samma storlek som sin faster, han e lång oxå, snart längre än mig.  Lilla Nahuel har blivit skit stor. Det lilla busfröt asså omg va han är aktiv, han är inte en sån jobbig bebis, han skriker inte och han gråter inte för minsta lilla, han e bara busig å springer runt å gör saker han vet att han inte får göra. Som att springa ut eller kasta ut alla blöjor från sin skötväska, allt han gör när han blir påkommen är att skratta med sitt lilla djävuls smile =P Han sa Tia Tita oxå idag! Han kollade på mig medans ivan(broshan) matade honom och pekade på mig och sa "Tia Tita" sen kastade han pussar hela tiden ^^, så fakking söööööt! Käka upp hans tjockis kinder!!
Anyhow, nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs Maraton på 6:an & vila mina fötter efter att ha jagat Nahuel hela dagen =P c yall soon, Moms out!



 
Min storebror Ivan & hans två söner Eluney & Nahuel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0