en ny dag

tänker inte sitta å deppa bort mina dagar, de e sååå inte värt dt å plus att depression skadar mitt barn. så new day nya vägar. mot dt bättre!

aJA  men vädret hjälper inte direkt, igår började dt spö regna och nu har dt börjat blåsa.. iiiihh fett kallt. men vi har filmer så slösa bort dagen ska vi inte göra. vi har svarta nejlikan, 300, jakten på lycka och van helsing.. alla ska vi ju självklart inte kolla på idag men två iaf.. pappa vill nämligen, and i cout, "spendera dagen med min dotter och mitt älskade barnbarn" =) så dt ska ja å bebisen gö idag.


stackars liten fan den rörde sig å sparkade sönder mig hela natten igår. den kände nog att saker å ting inte stämde, har aldrig kännt den så starkt som igår. oroa dig inte mi vida mi sol! allt kommer ordna sig mamma kommer defenetivt aldrig sluta kämpa för dig eller sluta älska dig, ja kommer göra allt för att du ska ha ett bra och bekymmerlöst liv. cuz momy loves u!

nu ska ja käka revbensspjäll med liiiiis ^^ mom's out!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Har läst din blogg nu ett tag och jag vill bara önska dig lycka till, jag tror du kommer bli en underbar mamma.

Du ha massor med människor omkring dig som stöttar dig och älskar dig så jag tycker du verkligen borde ta åt dig!



Hoppas du kommer i andra tankar snart för inte vill du att din lilla bebis ska ha en mamma som inte är lycklig!



Kram Carito

2008-07-12 @ 21:57:19
URL: http://carolina-andrea.blogspot.com
Postat av: LAACY

- asso fan. Vad är de för killar som finns i världen egentligen. Fan, förlåt. Jag har inte ens någon rätt att klaga när du är gravid ensam =( jag själv kan inte ens tänka mig tanken att vara ensam och ändå sitter jag och klagar på min kille för att han somnar för tidigt och inte sitter uppe med mig för att jag inte kan sova på natten fast han ska upp och jobba för oss. Tack för dina ord, alltså .. jag tog verkligen till mig .

Jag vet inte vad jag ska säga eftersom jag inte ens kan tänka mig in i din situation, men de är som de står på din blogg. Efter regn kmr alltid solsken! Och stöd från din familj, de är alltid bra att ha. Jag har ju ingen riktig familj själv som hjälper elelr stöttar eller ens hör av sig till mig. Så på ett sätt är du också lyckligt lottad.

Jag länkar till dig på min blogg om de är okey =P

Förresten var jag och hyrde film på Marias video häromdagen

2008-07-13 @ 00:29:55
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

nej de är klart! De förstod jag inte du inte försökte, men själv känns de när jag hör hur du har de själv. typ egoistiskt ..

aa de va en tjej med smala glasögon, hon verkade lite sur tyckte jag men de vi var där innan de stängde och vi kunde inte bestämma oss, var där med en annan kompis också så jag fick inte ens välja film så jag var helt arg "som vanligt" men gjorde mig skitjobbigt för jagskulle ha en sån här godis ochden o den o den =p

Asso ? vart ska du göra ditt ultraljud nånstans då? Joo, men ma¨n räknar ju typ .. när man har gått 18 fulla veckor så står de som 18+0. De betyder att du nu är inne i vecka 19 .. typ, 18+3. arton fulla veckor+tre dagar i vecka nitton .. svårt att förklara ..

länka gör man inne på arkiv =P gud va lång kommenatar du fick av mig nu hahha

2008-07-13 @ 02:03:16
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0