Got milk?

Im a leaking cow! hahahahhahah inatt hade somnat på sängen så när ja vaknade var jag lite blöt vid tuttisarna hahah å dt hade läckt genom t-shirten hahahahahahha!!!! Va tvungen å byta t-shirt =P
Jag har iaf köpt kosttillskott nu och tog första tabletten nyss,
efter maten. dt står en kapsel och tablett dagligen... men dt e änna liiite för mkt för mig tycker jag.. eftersom jag TYDLIGEN inte kommer ha problem med amningen, och jag har gått upp bra i vikt och dessutom så var alla mina värden bra. Jag är inte längre yr lr tappar balansen som förr.. pågrund av järn brist.. så jag ska ta en kapsel och en tablett varannan dag..

Tabletten innehåller folsyra, metafolin vitaminer (9olika) och jod.
Kapsel innehåller fettsyran DHA och vitamin E.
Dessa ska vara viktiga för utvecklingen av barnets hjärna och ögon från och med graviditetens andra hälft och under amningen. Sen så e dt ju rekomenderat att gravida kvinnor äter tillskott av vitaminer och DHA... så blir dt extra nyttigt tuttmjölk =D hehehe

Kommentarer
Postat av: LAACY

oj shit! men du får börja köpa amningskupor redan nu att sova med

2008-07-20 @ 06:49:23
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

nee, no leaking iaf men de har ju växt väldigt mycke, snart två kupor .. Och man kan se massa ådror och sånt genom brösten, inte så snyggt =( but what the hell, haha orka klaga.

2008-07-20 @ 21:14:00
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

hahah aa, eller hur! men har hört att dom försvinner snart igen efter bebisen kommit =(

spyr du & så av de tabletterna, för man brukar göra de av järntilskott ?

2008-07-21 @ 11:22:30
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0