Humörsvängningar

Tack tusen tack att du e förstående till mina humörsvängningar och att du märker när ja e på deppigt humör. Jag vet att jag inte är den lättaste att hantera just nu, men du anar inte hur otroligt tacksam jag är att du ändå säger rätt saker när jag får den hära lonley-känslan. Mitt humör kan ändra på en sekund med bara ljudet av din röst, och dom dära gulliga orden. Tack för att du står ut, tack tack, tusen tack. Inte konstigt att jag e kär i dig din tölp=)   Never mind

ANYHOW!!
Här kommer ultraljudsbilderna!! dutiinutii! Fan va jag älskar dig bebisen min,
det är en otrolig ära att bära dig i min mage världens finaste bebis.
Tack för att du inte sparkar mamma så hårt, jätte snällt av dig =)
 
vecka 17 plus 5 dagar


Nu ska jag lägga mig bumbs! Ska jobba imon, sedan ska jag fika med min mormor och sen hjälpa anna komma på en håruppsättning till Stjepan(Annas bror) & Lottas bröllop på lördag, fan va alla gifter sig =S iaf... godnattish! Mom's out!

Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

Jga bor i sthlm dudå?

2008-07-03 @ 11:36:50
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: enbebisiminmage

tittutultraljud heter den....gå in på deras sida www.tittutultraljud.se

2008-07-03 @ 17:08:25
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0