Mammatrosor

Hahaha det finns inget mer osexigt än mamma trosor =P Jag och morsan var i stan under veckan & letade efter mamma trosor till mig, något som ska hålla magen på plats, eftersom den blivit så stor nu och verkligen hänger ut, så jag behöver något som håller magen på plats. För att minska bristningar osv. Köpte en ny kalender också! rosa med blommor =)
Anyhow, så hittade vi ett par, allt var ganska slutsålt konstigt nog =S så jag va tvungen att köpa ett par vanliga "tjockis-trosor". Men dom sitter skummt. Dom håller magen på plats och den hänger inte längre, använt dom nu i tre dagar och ja känner att magen är fastare. Men ska ändå köpa mig ett par riktiga mamma trosor. Evas mamma jobbar på lindex så hon ska skaffa rabatt till mig. Nu på onsdag ska vi träffas och köpa mamma trosor =P hahaha skiit snällt av henne iaf =)
 


Tiden bara rinner från mina händer känns det som allt går så fort snart e min bebis här, jag har gått halvväg i min graviditet nästan, alltså har jag kvar det som ja redan gått igenom redan. Vilket inte är mycket alls. Jag hoppas allt går bra med min bebis, mig bryr ja mig inte så mkt om, men att bebisen mår bra och att allt går som det ska. Ska äta min en lr två glassar nu iaf. blir deppig när du ignorerar mina "ja älskar dig".......  dt blir nog tre glassar..
anyway pep's! mom's out!

Kommentarer
Postat av: Eva

hahahaha mamma trosor...så kuul :D iaf ...ville bara komentera att jag gillar din profilbild eftersom jag syns i bakgrunden med min student mössa hahahahah =D

2008-07-06 @ 23:23:34
Postat av: Ana-Lumi

hahaha du syns överallt hun;)

2008-07-07 @ 12:47:35
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0