Mina Päron

Jag kan inte sluta beskriva min kärlek för mina föräldrar. Dom är absolut dom mest stödjande och kärleksfullaste människorna ja känner. Utan att tveka en sekund säger min käre far till mig att han alltid kommer stödja mig och kommer alltid hjälpa mig, för det är hans jobb som pappa, min sida kommer han aldrig lämna. Min mamma är min ängel hon stöttar mig till hundra procent och ger mig alltid råd om vad som väntar som mamma. Jag känner en sån jävla glädje när båda två sa att de är hur glada som helst för att jag ska bli mamma, att ja kommer klara det galant. Jag kommer alltid att sträva efter att vara en sån stödjande och förstående och minst lika kärleksfull som mina föräldrar är mot mig. Mamma & Pappa Jag älskar er! Tack för att ni förstår, och står ut med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0