Morsning korsning!!

Här sitter ja nu på jobbet har precis gjort all återläming och finns inte mer å göra ba vänta in kunderna då..
Glömde berätta att jag å morsan stack till stan igår efter läkarbesöket, och skulle förnya hennes abonemang. Hon hade knockout tidigare och bindningstiden hade tagit slut så hon ville teckna ett nytt men billigare. Det visade sig att siba hade ett erbjudande på Tele2/Comviq Kompis i 18 månader och vi fick med den här checka telefonen på köpet! Morsan hade redan köpt sig en ny för nån månad sen som hon är mycket nöjd med så jag fick den här mobilen =D awsoome! Nu slipper jag min tejpade tegelsten till mobil =P


Sony Ericsson K530i



Ska jobba vidare nu, kanske kolla en film lr surfa lite efter vagn ;) Aligator!

Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

japp gjorde det för en månad sen:D ska du också göra det?

2008-07-02 @ 13:45:29
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0