orka bry sig om andras liv?

mega nööörd! Dt har vart nån som besökt mig varje dag på nattstad, och skrivit upprepade gånger till mig utan att jag svarat efter som det är onödigt att prata med onödiga personer! Fatta låt mig vara! Nu har ja blockat denne person palla me SNORUNGAR som tror att bara för att du tycker det är fel att vara ung mamma så ska ja springa till abortkliniken å döda mitt efterlängtade barn! Jävla mini brud =S ASSÅ LYSSNA GET OVER YOURSELF! Inget liv.. asså absolut inget liv!!! Herregud e ditt fjortyis liv verkligen sååååå tråkigt att du måste kolla va jag gör och tycka till om mig?? PAAAHAHAHA!! orka!

Detta är min gåva från ovan och jag tänker njuta av var enda sekund av att vara mamma! Det är en gåva ingen bördan! Jävla fjortis loser brud! Jag upprepar igen som i mitt förra inlägg JAG BRYR MIG INTE VAD DU TYCKER! Vem e du liksom så hoppas att du inte lämnar dina äckliga avtryck på min blogg heller för ja kommer ändå inte acceptera dina kommentarer! så dum å onööödig!

så nu e ja gla! nu  va dt basta med att lägga ner enegri på att läsa vad DU tycker om just MIN graviditet =) BLOCK!

Kommentarer
Postat av: linda

låter som en störd brud! de är ditt val och ditt liv kram

2008-07-21 @ 14:11:43
Postat av: Ana-Lumi

exakt! ja säger desamma, dt roliga va att jag inte ens vet vem den här bruden är =S såg ut som nån jävla hårsprej fjortis brud men vafan dom ser alla likadana ut, svårt å peka ut liksom

2008-07-25 @ 03:12:00
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0