strålningar i MAGEEN!

jag har gått å blivit skit nojjig för å så strålningar i magen, läste att det kan orsaka adhd och damp hos barn och risken att de får sjukdomar blir allt högre. Och vi har router här hemma, alltså trådlöst internet s¨plus att ja ligger me datorn på sängen lr har den på mig nära magen, så ere farligt.. mobilen har jag också slutat ha i byx å jack fickan... as farligt ju! me tanke på föräldrarna vill ja ju inte höja risken av att bebisen ska få adhd lr damp lr något annat som kommer förhindra barnet att ha ett så normalt liv som möjligt. THIS END HERE! ska ja sitta framför datorn gör ja detta i köket eller vid ett bord.. för i sängen eller på magen tänker ja fanemig inte ha datoen längre!


Delvist possitivt, eftersom jag börjar störa mig på nattstad.. fan ska ja me dt liksom? msn people! nattstad har man för att få kontakt me nya människor.. men dt har jag facebook till å den e en hel annan femma än nattstad... nattstad finns bara för zapation ;)

iaf!
idag åt vi familjen ihop like oldtimes =) skiiit mysigt å roligt!!!! hahahaha stördo familj jag har.. Mamma, pappa, kathy, ivan & jag =) Mamma råkade spotta på ivan när hon pratade så han sa till, då svarade mamma på spanska, shhh allt ja har stått ut me dig lite spott får du tåla. så börja pappa driva på svenska ! hahahahahaha jaa fyfaaan, hon bärde dig i 9 tunga månader din jävla tjockis sen hon fick tryycka ut dig från hennes fitta va å dt gjorde så uuunt på henne då ska du fyfan tåla lite espott! hahahahaha då kunde mamma inte hålla sig så spottade hon ut all cocacola hon hade i munnen hahahahah alla bröt ut i garv kathy kissa nästan på sig fick springa på toa hahahahahah aaah =) hahah dt va skönt å sitta iaf käka me familjen igen just like old times =D

efter detta hängde ja me kathy hem till henne, fastnade me guittarhero wii som dom har! fett kul men fan va kass jag e! need practis ;) hahah har faktist en video ska kolla om ja kan öadda upp den hära.. micisen filmade mig =P hahah anyhow!  ska käka nu e fett hungri dt finns potatis gratäng ;) tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0