theres a party in my belly

vill egentligen skriva en massor om va ja känner å sånt men dt får ja ju tydligen inte längre! tack för att du tar dt från mig oxå =) anyhow... idag ska ja träffa min kusin jonatan han har ja inte träffat på as länge fan! å känner att ja måste fan ta mig ut lite kan inte sitta instängd här som en luffare. så ja ska hänga med han på sina ärenden idag, han har inte bettan så dt blir en hel del walking. skit bra! å ja menar dt faktist, är inte sakrastisk...

va hos eva igår efter vi kollat klart på van helsing skit skönt å gå i regnet FAKTIST. så satt vi där ba å chilla hahaha eva du e stöörd! Huvudämne, va heter lantz i efternamn?, va heter dt när man e törstig.. fast inte längre? hahahahhaha din lilla samantha tack för att du fick mig på bättre humör! aja ska chila iväg te mormor nu sen så kommer jonatan så ska ja dra ut me han... ha re bra så länge, föresten haha bebisen drog en dubbel trubble run kick i magen asså skiiit hårt imorse så väckte den mig... ja har min egna väckar klocka i magen. Den rör sig som en galning där inne !=) mommy loves u! And im out!

Kommentarer
Postat av: Eva

hahahah jävla tönt ...vadå vad heter det när man e törstig fast inte längre ...det var ju fan du som kom in på det fattar inte äns varför å hur :S hahahahh .... men det va kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

2008-07-14 @ 17:30:58
Postat av: Ana-Lumi

hahahaha men dt va as kul! vi snackade om urf ;)

2008-07-14 @ 23:17:55
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0