Tutti Nutti Grejer

Lite mer babyboom, e bara tvungen att lägga upp den här bilden oxå.. det är bebisens första presenter från gudmor Eva och elefanten vann Alexander (C's kusins son) på Liseberg när alla var här skiit söt han e som tänkte på bebisen ^^,
Är inte adidas dressen fööör söt ?? Eva köpte den i turkiet och armbandet oxå fett gulligt!!!!




Sen så fick jag oxå ett halsband från både carro & eva med ett sånt TURKost öga =P hihihi  oohh!!! aså ja kan inte beskriva min lycka just nu asså.. min bebis mitt allt, min cristian castro älskande lilla bebis, snart får jag hålla dig i mina armar å släpper dig aldrig mi angel, mi esperansa, mi felizidad, mi todo!!! Mommy loves you!!
ska äta nu och sedan lägga mig, jobbar imon från 11 till 16.. men måste göra ett ärende innan meral kommer å hämtar mig.. så take a chill pill, mom's out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0