preggo year

de har gått fint, har hållt mig sysselsatt men det har vart fiiin fint väder idag så ja skyllt på pollen att ögonen fylls me vatten.. anyhow va me jonatan idag (min kusin) vi åt i juventus! EEEIIIUUU hatar dt stället men pinpon va hungri så va ska man sääg?
sen gick vi av i HK köpte glass och promenerade te eriksbo hem te jeanette å drack lite kaffe =) haha värsta kärringarna.. men dt va skönt å få träffa kussen fan. damn va ja saknat honom. hade ingen aning om hur mkt du behövt mig. dt va skönt att du verkligen lutade på mig, fick mig å glömma mina problem för stunden. vi snackade som fan dt känns skönt å ha kontakt igen. vi har verkligen vart som syskon livet ut men sen me all knas som e allt för personligt för att ta upp här har man glidit isär lite.
men gud va skönt dt va å bara va me dig. vi ska absolut inte låta all bajs hålla våra band isär. aldrig att ja släpper dig igen tattan. okej? FATTAR DU DIN JÄVLA MARICA HA???? HAA ? HAA BYYTCH? =D jävla hjällbo barn.. te amo kuchiiin!

aja hamnade hos eva efter ja vart me pinpon, å kära jeanette(evas mor) bjöd på tacos... DT SMAKADE SPEKTAKULÄRT å nej jeanette jag är inte sarkastisk ;)

hahahaha måste ba berätta va som hände när ja å jonatan gick i hk hahahah!
dt satt några alkisar bakom folketshus me sin hund å söp så sprang den iväg bland buskarna, då ägaren ropade nämen vafan kom tebax nu för i helvete du vet ju att det finns en massa negrer här, spring inte iväg nu.
så kommer hunden tbx till ägaren... låter rasistiskt men dt ironiska är att hunden va svart hahahahaha

vi tyclkte dt va roligt iaf =)

såå ! ska jobba imon så ska lägga mig nu e fett trött lr nått min magkänsla e inte riktigt som den ska... jaja natti natti mom's out!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha JAAAAAAAAA, den var helt jävla onödig.

Vart skit irriterad jag med! Jag förväntade mig mer av Chris Rock asså!

2008-07-14 @ 10:49:29
URL: http://sooulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0