Leya världens snällaste hund

Allt ja behöver e mig, min vilja, å min bebis. Ja träffa min moster & gudfar idag dom grattade mig och sa att ja hade deras stöd. Sen missade ja oxå min kusins samtal.. log å sov men moster sa han fick reda på att ja va gravid så han blev skit gla å ville gratta mig. Allt flyter på som dt ska. Alla stöttar mitt beslut om att behålla barnet.  dt e skönt å ha stöd av nån iaf, även om ja hade velat ha ditt men ta den tid du behöver.



aja blääää nog me sånt hära! får väll hålla mina tårar borta från bloggen, borde egentligen inte bry mig om va nån har å säga men när dt gäller dig gär ja faktist dt. anyhow... träffade sara för en stund sen... hon berättade att hennes hund leya nu är död. å skratta om ni vill men den hunden har funnits i halva våra liv. och mina ögon fylldes med tårar, plus me dig i mitt huvud så kunde ja inte stoppa tårarna från att komma ut. snällaste hunden någonsin. den enda hunden ja aldrig haft hundfobi för, inte ens som liten. Men jag blev skit ledsen iaf. Till den finaste snällaste hunden jag någonsin träffat i mitt liv! hurray may u have a wonderful spot in dog heaven =)


Kommentarer
Postat av: Sara

I wanna visit dog heaven! =)

2008-07-12 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0