Morsning korsning!

Ligger här helt sömlös & me den jävla smärtan i svanken. Fan va fakking ont dt verkligen gör! Å så vaknade jag imorse kl 8 oxå =/ finns fan inget bra på tv.. Igår lr aah tekniskt sett idag men ni fattar poängen, kunde ja inte somna förän efter halv 4 nån gång. Hann kolla på american dad å allt :P hahaha så jävla ful å psykopatisk han e hahahahaha =D

Okeeeey min mobil gjorde ett hel cpit ljud nyss! =S dt e ju inte min sms signal =S watta fuck ??AHAAAAAAAAAAAAA!!! Kollade nyss dt va påminelse.. omg va fattig den signalen ee herregud.. asså kommer missa alla mina påminelser fan dt lät ju ingenting =S Påminelsen va bytheway "måste hämta ut urf biljett", MEN DT HAR JA REDAN GJOORT!! Jupp jupp! dukti tjej ;) betalade av datorn, mobilen la undan 2lax i bebisens sparbussa, OCH köpte min urf biljett ;) hur bra e ja på en skala liksom! jo toppen! =P hehe ne skojjsa bara, men köpte den i tisdags faktist... tihihihi!! fett gla läängtar! skönt å komma bort å ba koppla bort tankarna lite me musik å underhållande människor..

JA å ni funderar säkert men hur fan ska JAG miss fatso lyckas me å campa på urf? jo då säger jag såhär, okej ja må va fet, men jag pallar å JA jag ska vara nykter å plus så bara jag har min camping stol, min sovsäck å madrass så mår ja spektakulärt,! klagar inte, klarade ja förra året klarar ja lätt detta vrf inte liksom =S Frågan som borde ställas e hur fan kommer eva å carro palla campa? hahhaha asså de kommer bli roligt att se hur dom kommer klara av dt. Lera, smuts, damm. hahah Men skoj ska dt bli iaf.. måste köpa min biljett upp oxå.. hmmm aja men dt tar vi väl när ja jobbat lite mera, vill inte ta pengar från babybussan.

Ajaaa! nu ska jag kolla vidare på tv kanske käka mig en till macka lr nått.. fitta va ont i ryggen jag har  asså damn!


Kommentarer
Postat av: sandra

Oj SHIIIIIIIIIIIT !!!!!!!!!!!

Grattis :D :D :D :D

Hur känns det ? haha shiiiiiet vad konstigt det känns, christian ska redan bli pappa, och du ska redan bli mamma. SHIIIIIIIIIIIT !!

hur långt gången är du ?



dreamgirls rocks !

2008-07-17 @ 12:58:00
URL: http://sooulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0