Har gått skiiit mkt idag!

Nya sööta nike sneakers! ja gick i klackar idag men fan va jag inte orkade me dt senare mot dagen. asså pain in the maddafakking svanken! så ja köpte mig ett par sneakers... Barnavdelningen såklart, så dom kostade bara 149 spänn ;) aaas bra å billigt!  jag mötte eva precis efter att jag hade köpt mina skor så hade hon cartong! söööta lilla cartong! hon passade HENNE medans cynthia tränade... så vi gick runt me henne i haga parken å sen till slottskogen.. men asså gosh efter ett tag så pallade ja inte mer å ba sattner medans eva sprang rutn me hunden.. Men ja mår bra idag faktist. ja har inte ¨nån jävla ångest känsla på bröstet lr magen...

 
cartoony

såhär gla blev hon när mammsen hämtade henne igen =) dudiiii




å ja fick ett jättegulligt samtal idag från kevin nathalie å william!!!! Han sa ja saknar diig =$ TVÄÄ  gullig! så frågade barnen om min mage hur ja mår osv.. as gulliga barn.. fick mig å inse hur mkt ja saknar mina små änglar! dom kommer hem snart iaf!!

 

mina äälskade sketungar

Kommentarer
Postat av: Cinka

hahahaha när fan hann du ta bild?!?!?!? jävla paparraazziiiii!!! jag märkte inte ens, däremot Cartony märkte hon tittar fan på dig hahaa! katastroof!

2008-07-15 @ 17:48:25
URL: http://ondadockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0