Kollar tv å seegar

okeeey vadå solna ?? ja spårade en ip adress av en anonym (moget å va anonym bytheway) som kommenterade ett inlägg ja tagit bort..  ja vet vem denne var då.. iaf! IP adressen spårades dt till solna? okey intressant. ger en tankeställare. soo full of crap måste ja säga.
aja va ska ja säga tiden kommer ge svar till alla mina tankar å frågor. SÅ OORKA ÄLTA!

aja min navel e officially ute! haha =P idag har ja vart å handlat i panduro för att göra egna tryck på bebisens bodysar =) aaaguuuchiguuuuuuuuuu!! några förslag på vilka tryck ja kan göra? typ.. what da fuck u looking @? hahah lr nått ballt lr gulligt =)

dt känns så  verkligt nu, hela mamma grejen. jag har verkligen klarat mig halva vägen nu å dt har ja gjort galant själv, så no worrys! Dt e så jävla fakking ballt asså ja har en individ som psykolog i magen hahaha kan sitta i timmar å snacka me bebisen. ger mig tid å tänka reflektera osv.. ibland sparkar den till medans ja snackar me den.. haha känns som att den deltar i konversationen=) u make mommy soo happy din lilla det! min lilla ängel åååh aguchiguuu! ska titta vem som åker ut nu från den pussycatdolls serien på 3:an.. sez zeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0