Baby Stuff



Carena - Barnvagn
Swing går som en pil över alla underlag!
Ett stort swivelhjul fram gör vagnen lättmanövrerad samtidigt som den är väldigt stabil.
Vagnen har steglöst justerbart ryggstöd och kan kompletteras med liggkorg.

  • Steglöst justerbart ryggstöd som regleras med dragband
  • Rymlig varukorg
  • 5-punktssele
  • Transportlås gör vagnen lätt att hantera hopfälld
  • Swivelhjul fram med låsspärr
  • Punkteringsfria hjul med quick release bak
  • Avtagbar handtagsbåge
  • Kan kompletteras med liggkorg och fotsack

Bekväm och skön att köra, inte alls tung =D Jag är väldigt nöjd än sålänge

(Försökte montera ner den helt men ja gav upp efter ett tag dt e fan varmt idag!)



En awsome babysitter lux! heeelt bekvämis! å brun passar både bojke å flicka tycker jag!=)
Den e inte lika 80's som den vi har i källaren haha men wattahell!
min bebis kommer faktist va 08a, INTE 88a=P what a shame =P


 
Sist men inte minst en spjällsäng...
Omonterad såklart palla hålla på, blev för trött efter alla experiment med barnvagnen =P


sååå där har ni people anita har fyndat ordentligt! And i'm ready for my baby to pop out
Om dt ändå vore så lätt!

Aja ska väl försöka slagga nu ska till stranden tidigt imorgon =D Mom's Out!


Kommentarer
Postat av: C

fett fina grejer tack för att du fixa alla dom här grejerna till våran bebis ..e glad över att du gjort dom här grejerna jag hoppas du mår bra oxå och allt går bra ..ha de bäst chao .

2008-07-25 @ 02:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0