VAGN!!

Jag surfat och surfat och letat som en galning efter en vagn som ja ska ha till min lilla bebis å jag är nu kluven! Jag har fått höra en massa bra om en Emmaljung vagn som kostar 4000 nått, sedan brio vagnarna, oxå 4000 nått, med med dessa måste jag köpa till liggkorgen, eller sittstolen till vagnen. vilket gör att båda vagnarna går upp till priset av 6000 nånting.
Jaja detta ska ja inte grubbla över nu men jag har hittat en gangska bra vagn faktist =) 5000 nånting och jag får med både sitt och ligg stol till vagnen. Den är skit lätt eftersom den är gjord i alluminium. Här kommer liteinfo om den vagnen.


  
Så ser den ut som liggvagn respektive sittvagn


Bolder 4 duovagn med 4 hjul.
Framhjulen kan svänga lite för att förenkla framföringen av vagnen.
Höj- och sänkbart handtag samt lufthjul är standard på alla vagnarna.
Vagnen levereras med ligg- och sittdel, regnskydd och insektsnät.


- Justerbart handtag
- Lätt aluminium ram
- Sufflett med ventilation
- Enkelt system för byte av ligg/sittdel
- Fem punkts bälte
- Vändbar ligg och sittdel
- Ställbara framhjul
- Så kallad STOP & GO broms
- 1 Sufflett och vagnskydd för ligg och sittdel
- Ett fantastiskt fjädringssystem som gör vagnen enormt lättkörd. Fjädringen är dessutom justerbar.
- Stor förvaringskorg under vagnen
- Separat ligg och sittdel.
- Regn skydd och insekts nät
- Vagnsvikt med ligg del: 12.5 kg
- Vagnsvikt med sittdel 15.8 kg

Leveranstid ca: 3 - 6 veckor


Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

jag betalade 1200 kr för 3d men jag fick oxå 99 bilder med mig hem:d Och det är absolut värt det....Där jag va på 3d så kostar det 500 kr artt kolla könet:)

2008-07-02 @ 15:02:13
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: LAACY

Jahaa! men va långt för dig att åka =(

Nee, vi får ingen lägenhet =( har sökt på boplats också båda jag och min kille i två år utan reslutat. Men min mamma fick en lägenhet efter att hon stått i kö ännu längre men nu har hon flyttat till tyskland och kmr till gbg ibland bara varannan måand kanske nån vecka så vi har fått hyra den av henne=)

Söker du lägenhet eller ?

2008-07-02 @ 15:10:09
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0