Frodisar på hög nivå!

Så fort jag slutade skriva tidigare idag fick jag världens sug för mat! Eller nått å tugga på bara. Så lagade jag min absolut utsökta spagetti med köttbullar, men jag blev inte mätt direkt, såfort jag kom hem från jobbet åt jag en glass samtidigt som jag lagade lite mat. innan maten var klar å serverad frossade jag lite ost (såklart) sedan en till glass. Nu va maten klar att servera. Efter maten drack jag lite te & åt två mackor, efter detta åt jag min sista glass! Det kan inte vara bra för magen att äta så mkt glass, i just den ordningen.

Som tur var messade Eva mig mitt upp i all ätande och undrade om ja pallade med en promenad, det va jag ju tvungen till efter all mat. ye ye ye anywho!!

har hittat en massa barnvagnar idag =D stooort plus !! Priserna däremot, stooort minus !! men men vill man va gravid får man pressa ut cashen eller? Snart ere daaags! iiih väntan kiiills mee vill se min bebis nu! =(

Jag ska ju filma som sagt så ja får se om ja lyckas lägga in filmen här =D hmm det ska bli intressant å se hur det går.. Aja nu börjar det bli sent nu och looser på tv3 börjar ta slut, så jag får väl börja göra mig iordning för bedtime.

Innan jag drar!!! What the fucks up with all the freaking hero movies? Nu e Will Smith en flygande hjälte igen på nån jävla film som hete cock nått .. "Okey" det räcker faktist med hjälte filmer, det är inte lika atraktivt längre, intresset tog slut typ efter Fantastic Four, säg mig en hjälte film som e ASbra som kom ut efter fantastic four? Kommer du på nån ?? INTE jag iaf...

jaja nu ska ja sluta klaga å röra mig mot min pyjamas.. Take Care, mom's out!

Kommentarer
Postat av: LAACY

du går in på hemsidan de står under veckorna .. Du fpr gå in och göra de du för att du måste sjalv fylla i uppgifter o såå .. men sen får du en kod när du har tryckt på berkräfta eller nåt så spara den

2008-07-01 @ 11:37:37
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

vart kmr du annars ifrån ?

2008-07-01 @ 11:38:04
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: malin

hej! ville bara säga att du har snygg blogg! Och så undrar jag hur du fixar till stjärnor i början på varje inlägg, samt signaturen i slutet? är det bilder bara eller något annat? :) ha det bra!

2008-07-01 @ 16:36:58
URL: http://malajn91.blogg.se/
Postat av: Shannon

Hehe hejhej:D menar du Cristian?:P nej gud de ingen fara, bomba på, de bara kul:D va själv likadan;) Känslomässigt va det inte jobbigt för jag och pappan till barnet ville verkligen ha barn tsm och alla runt om oss va så positiva till de så på den fronten va de bra:) fysikt, nja inte så mkt där heller, mådde aldrig illa eller så.. va jätte pigg o ba älskade o vara gravid. Förutom att jag drabbades av "ischias" (en nerv vid svanskotan) som gör OOONT och de finns inget man kan göra åt saken typ stunder jag inte kunde gå sitta eller nånting de bara ilade, men de va bara ibland. Hmm.. vecka 17.. aa hade liten mage men ´runt vecka 19 vare som man SÅG utanpåkläder att de va en riktig gravidmage liksom.. har massa bilder om du vill se och jämnföra:D hehe Jag hade hoppat av andra ring en månad innan jag blev gravid för det va hel keff skola så jag började ist jobba lite på min mammas jobb men inte fast utan mer när jag ville ha pengar typ.. Senare vid typ 4 månaden började jag jobba fast tills typ sista veckan av graviditeten:P ÅH ultraljuuuuuuudet! Fan jag minns de asså allt kommer kännas så himla mycket mer verkligt efter de, det så underbart asså!! ska du kolla kön? är du o C tillsamamns fort? hur e han med hela grav grejen? Tack så mkt, detsamma o lycka till nu imorgon :D:D

2008-07-01 @ 22:04:26
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: LAACY

Jasså ? jag me =D eller aa, min mamma är från chile och min pappa från norge och jag bor med i gbg =D Vart nånstans bor du någonstans ?

hihi va roligt vi kmr få våra bebisar nära inpå varandra, kanske hamnar på östra samtidigt =P

2008-07-01 @ 22:53:12
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: enbebisiminmage

grattis:)

2008-07-01 @ 22:57:03
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0