shulululu!!

juan kom förbi idag me sebba å tog med sig sin bärabara macbook och internet verka funka mycket bättre på hans dator än va den gör på min ... hmmm varför vet jag inte men men... säkert mitt kassa nätverkskort.. isåfall vill ja skaffa mig ett nytt.. lr nått.. vill bara kunna ha internet iaf.. skönt att kunna blogga och spana runt på nätet va som händer i omvärlden.. börja bli lite trött på BARA tv hela tiden att jag brukar sitta i köket och lyssna på radio... men dt e ju heller ingen hitt eftersom de spelas samma jävla musik hela tiden.. HATAR RIHANAS OCH T.I'S NYA FAKKING BAJTAR LÅT!!! uuush å bläää värdelöst säger jag bara... nr fan gick t.i och blev mes undrar jag ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0