tråååk

sitter är och kollar igenom lte grejs medans de andra spelar def jam på ps2.. har fett ont i magen.. lr ah inte ont ont.. men bebisen trycker sig mig mina revben vilket gör otroligt ont!! han trycker med rumpan mot mitt vänstra revben och trycker mot mitt högra revben med sina små fötter och ibland knäna.. uuunt uuunt på mamma ! dt greppet kommer ja fan gö på dig är du blir äldre och börjar bli kaxig mot mamma.. kommer greppa dig om dina revben och säga allvarligt med en mördar blick... gö dt ont ?? mm dt gör dt va så gjorde du på mamma i 9 månader så nu får du fanemig va snäll! ungee =P hheheh ne skojsa ba ska dränka honom med pussar och kramar.. kom ut da lilleeeen!!!

Kommentarer
Postat av: LAACY

hahaha fan va rolig du e =P



jag vet, de värsta synd för när den är som aktivast så är man oftast ensam om de, ropar man på killen så slutar han. =( de är som ett sjätte sinne, they knoooow! om de så är en kamera el någon annan som vill känna =P hahah

shit, nu är de snart dags för dig, el för mig med men närmast för dig! vart hade du tänkt föda ? östra el mölndal??

2008-11-20 @ 18:19:11
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej :) va fin blogg du har! Grattis när kommer bebisen? / Charlita

2008-11-20 @ 18:19:43
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Ana-Lumi

tackar! den 3 december är bebisen beräknad så dt är väl bara två veckor kvar =)



hahaha i knooow! fett jobbigt att dom slutar röra sig just när man ska visa någon annan hahaha they know we are watching theeem!!!

2008-11-20 @ 19:03:27
URL: http://anaflumi.blogg.se/
Postat av: tea

HAHAHA läst din blogg maxar waaa du e så stöörd anaaaa..



hahahaha dör asså, saknar dig fett mycke..



måste bara få hälsa på dig när bebisen kommer.. haha går runt å tänker på kyrktiden hela tiden, kan inte fatta att tiden gått så fort å att du bara e två veckor ifrån att bli mamma och skapa familj sjuukt asså..



cant wait til i get there ;)



massa pussar å kramar på dig å bebisen..



love love love..

2008-11-25 @ 23:31:16
URL: http://teica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0