barn passning å kalas

04/10 2008
det gick as bra! flickorna hade skit kul hära =) ingen tjafs inga tårar nothing =P heheh
dom hade kul hos manina anita & tjistijan =P hehe

lämnade flickorna sen vid tvåtiden till cassandras kalas.. stannade ett tag för att hjälpa
kathy med allt.. för inget var klart när ja ko med flickorna.. bytta kläder på dom till sina dräkter
och gjorde godis påsarna och hjälpte till med att lägga ut all snacks..
sen började gästerna komma.. asså omg va barn dt var de här året!
asså shiiiit va baaarn!
dom va över 30 ungar =P helt knas hahahah
vi fick köra flera olika omgångar av havet stormar för de fanns intye tillräckligt många stolar
till alla barnen haha knaaaaaaaaaaaaaas!! då vet man att man bjudit för många barn till ett kalas=P
men det va kul iaf..

när jag kom hem var jag helt slut kört!
s va här med c å spelade wii när jag kom hem
ja gick å la mig för att vila lite efter kalaset.. deckade av i två ½ timma =P


känns hur skönt som helst att ha egen lägenhet asså.. ja e redo för tjockisens födsel nu
du får gärna komma när du viiill!! vi väntar förväntansfullt på dig lilla alex =D
vill ha min tjockis här nu nu nu nu =P

hehe aaaaaaah får la vänta.. de sista veckorna e dom lånmgsammaste å spännande å mest tröttsammaste...

ajaaaaaa!! nu ska jag iaf lägg mig igen e fortfarande helt slut... c får massera fötterna lite innan ja deckar
;) he's da maaaaaaaaan!
<3 på diig!
mom's out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0