ica maxi opening

Hatar denna dag, hade jag haft kraften hade jag tagit bort den från kalendern. Finns den inte behöver man inte ta sig igenom den.


Fick räkningen betald idag iaf.. hyran dvs.. så då va dt klart iaf.. ska ner till angered med morsan nu.. dom har tydligen invigning av nya ica maxi å eftersom dt e angered kan ja lungt säga att dt kommer vara överfullt hela dagen plus att typ alla varor kommer ta slut :P hahaha folk här ska alltid överdriva när det är det händer nått... ja du vet vi angeredsbo vet inte att dt finns en värld utanför angered :P

aja ska tralla mig ner nu med morsan får se om ja hittar sköna vita benvärmare... har gråa och svarta.. men dt e la klart man behöver vita med ;) haha ett måste! aah just dt!!  ylle knä strumpor is the shit!  mom's out!



FOLK ÖÖÖVERDRIVER!!
Kö för att komma in kö för att komma ut!

Kommentarer
Postat av: LAACY

hahahahahahahahahhh =P

2008-11-04 @ 22:48:52
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Ana-Lumi

hahaha jaa jag vet!!! folk bärde ut plattskärmar å damsugare å grejer hahaha rikt angered =P

2008-11-07 @ 19:50:01
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0