pirri inför nya lägenheten=D

25/09 2008
Snart ere dags! Jag snackade med kvinnan jag ska hyra lägenheten av idag
och hon tror hon blir klar med sin flytt redan på lördag=)
Dt är snaaart! Men dt fattiga är då att carroi fyller år hon ska ha mexikans middag
hemma hos hennes mami i vasa.. om dt blir flytt på lördag kan jag nog inbte gå=/
plus att min syrra oxå ska ha middag hos sig på lördag. fan det blir alltid så!
Man har hur tråkigt som helst och längtar efter att något kul ska komma upp
men när det väl händer nått kan man inte gå.
eller så händer alla sakerna på en å samma dag.. som nu då.
men men..får se hur lång tid dt tar för oss att flytta in osv sen
om dt fortfarande är tidigt kan vi dra till carros middag=)

längtar såååååååååååååååå!!!
Mom's Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0