Tummen upp för föräldra-kurs!

06/10 2008
idag började föräldrar kursen och det gick bra.. dom snackade mest om kost osv..
vad man bör äta och vad man ska låta bli helst att äta...
lärorikt kan man ju säga =) hehe vi var dom enda unga föräldrarna hahaha
as kul =P hahaha å mest kära typ.. alla andra satt typ en meter ifrån varandra
och var inte alls så cariñosos med varandra..
jag å c satt tätt intill varann höll varandra i handen hela tin
och han med handen på min mage under hela "lektionen" typ =P
maaaww hehe fett gulligt att vi e sånna iaf tycker jag =)
blir glad av sånt=D pussar å kramar makes me happy=)

när kursen var klar så gick vi förbi min käraste mormor.. men ingen var hemma
ingen svarade på telefonen ingenting =S
ingen svarade hemma hos mor å far heller, blev skit orolig!!!
jag ringde pappa och de visade sig att mormor mått dåligt under dagen så hemtjänsten
bestöl att ringa ambulansen... mamma har vart med henne på sjukhuset hela dagen
å pappa stack dit efter jobbet med tio miguel...

dom fick typ ingen hjälp eller ingen sa nånting förän typ 2-3 på morgonen..
helt fakking sjukt!!! dom kom framn till sjukhuset 13 och fick inga svar eller fick inget veta
förän kl fakking 2-3 på morgonen... helt jävla inkompetenta jävlar asså!

fakking idjets!


mom's angry and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0