tur att man har en handi-man till tio!

Nu va jag hemma då efter en massa pysslande med lägenheten.. haha dt blev skit mysigt och hemtrevligt... återstår en del som tavlor osv. men har iaf kommit en bit på vägen.. man kan inte köpa allt på en gång!

lite av dt som blev gjort idag..

 
 så blev sovrummet skiiit mysigt!!


min tio miguel "the handi man" som fixade allt
skruvar fast här klädhängaren vid entren


mellan dessa ska spegeln hänga


en liten tjuv-titt på vardagsrummet
min tio fixade så att lampan sitter högre upp


det mesta är fixat i lägenheten, nu återstår det bara att göra mer personligt.. hänga upp tavlor osv.. haha och köpa gardiner till vardagsrummet =P hahah fan va dåliga vi e på att få det gjort asså!!

Jaja nu är jag hemma hos mina föräldrar ska åka hem alldeles strax.. ska först ner till angered handla lite myspys gå förbi eva lämna cashen å sen hinna städa hemma innan c kommer.. för dt blev en del damm med alla hål i väggen.. fick en mini damsugare av morsan å en soppkvast av farsan så ska få bort all smuts så vi kan mysa när c kommer hem =)

nu blir det antagligen inte så mkt blogga igen eftersom jag åker hem igen.. no internet u know:( men men! ja ska göra så gott jag kan! Don't worry, be happy!

i'll see you soon tjingeling!
Mom's out!

Kommentarer
Postat av: Martina

fan vad fint!:D

2008-11-02 @ 01:20:20
URL: http://havsbadkar.blogg.se/
Postat av: M-Lopez

vilken mysig sääng!:D

2008-11-04 @ 14:11:35
URL: http://micaelalopez.blogg.se/
Postat av: Ana-Lumi

tihihi taaaack =) more to come ;)

2008-11-07 @ 19:47:32
URL: http://anaflumi.blogg.se/
Postat av: Marina

O wooooooow vad fint du har gjort det chilenitta.. Ni kommer att trivas så braa va :) hihi Lycka till! :D Puss pusss

2008-11-21 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0