Gråa dagar

såå! Nu har jag betalat månadens räkningar, förutom datorn... hmm undra vart den fakturan tagit vägen =/ ja får ta ringa dit imon bitti för att få ocr nr så dt blir betalt i tid... man vill ju sköta sig visst?

jaa har inte gjort så mkt senaste veckan.. vart hemma hos mina föräldrar, men ja börjar längta hem till min egna lägenhet.. dt enda minuset är no internet acces! =( men dt kommer med tiden... tror ja åker hem imon eller på onsdag.. måste röra på mig det börjar kännas tung med magen. allt sticker ut typ.. haha fett gulligt! Men det tär på en måste jag säga. Plus vid den här tiden på året. Svårt att hålla humöret på topp, och du gör inte saken lättare heller.. 

Det går inte en sekund förbi som jag inte tänker på dig. shit.. 10år har gått men det gör fortfarande lika ont. Och jag känner mig inte starkare för det. En massa "what-if" dyker upp i mina tankar och jag kan inte ignorera dom heller. Det är så jag känner. Bara du inte sprungit in igen, eller stannat hemma istället. Men kan inte gå tillbacks i tiden även om jag så gärna vill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0