fattiga Sex and the City-fans kolla hit!

Shohooooo!
Dagen har vart låååång som satan känns de som. Vaknade ganska sent, runt ett eller tolv minns inte (har fått värsta fisk-minnet nu förtiden, kommer knappt ihåg om jag gått på toa =S) sedan trallade jag ner till min käre mormor där min syster och mamma var å snackade skit =)

min lela har klippt å färgat håret
FAB!

Min mormro hade hög med reklam som jag bläddrade genom där jag såg detta super duper erbjudandet som bara är ett måste för alla Sex and the City freaks!!

FILMEN FÖR 99KR & BOXEN MED ALLA SEX SÄSONGER FÖR 549!!!

Jag var självklart tvungen att åka till elgiganten och köpa filmen:) Så det gjorde jag.. Nu ska jag sitta här och kolla på SEX AND THE CITY - THE MOVIE!! Freaking finally!! Har velat se denna film hur länge som helst nu. Bloggar lite senare ;)
c ya later aligator!!


Kommentarer
Postat av: denise

aaah great! elgiganten direkt :D

2008-10-23 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0