Möbelspanande

Har spanat runt på lite sängas och sånt som behövs för den nya lägenheten och jag ångrar mitt förra val. Jag beställde nämligen en dubbel säng med sidobord och allt för 4600 på ellos, men nu hittade jag en säng lika stor med madrass och två sido bord för en tusenlapp mindre. Vilket är mkt mer ekonomiskt och samtidigt bättre eftersom om något skulle knasa med sängen eller madrassen så får jag en bättre garanti på ikea än på ellos. Så imon avbokar jag sängen jag beställde och köper denna på Ikea istället!
Visst eren fiin!!!! me loves!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sängen är fin att kolla på men den är verkligen skit.Känns som den är tillverkad på 2 minuter.Därför den är så billig med.Nej blääää aldrig IKEAs sängar igen.

2008-09-20 @ 01:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0