morsning korsning!

aja här sitter jag en fredag morgon som den hära å checkar in nya bloggare. fast fastnade inte direkt för nån. ingen verkade typ intressant. Kan bero på att ja e helt hjärndöd har vart vaken sedan 9 på morgonen och la mig runt efter 5. KENAAAAAAAAAAS! men kan inte rå för det. Lillen rör sig så jävla mkt och lägger bena på så opassande ställen att dt gör så jävla ont och kan inte lägga mig på ett bekvämare sätt. ännu mer Kenaaaaaaas!

gör dt inte ont vid revbena så gör dt ont vid typ äggstockarna, & gör dt inte ont där så gör dt ont i svanken eller på bröstet, eller i midjan eller vilket är vanligast överallt samtidigt. bläää ush ush!

anyhow... så är C fortfarande här=D fooony! Och vi har handlat en massa grejer till lägenheten. Valde allt tillsammans, från kastruller till gardiner till säng osv.! Så allt som har köpts har båda två valt tillsammans. Inga Anita fasoner här JAG, JAG, JAG, BARA JAG OCH INGEN ANNAN! MIN SMAK, MIN SMAK, ALLT ÄR BARA MITT! Nej! Inget sånt =P were soon to be a family så man måste kompromissa;)

Vi hittade inte såna gardiner vi ville ha till sovrummet, så vi sydde egna hahaha! Riktigt fiffiga människor :)
Och jävla va billigt de blev oxå, vi har handlat allt allt allt och om man inte räknar med säng, madrass, soffor så har allt gått på 2lax. Och vi hade absolut inget från början. Nu har vi lampor, gardiner köks redskap allt till vardagsrummet allt tillsovrummet nya lakanset nytt allt. Vilket e super duper bra! IKEA ÄR BÄÄÄST!

åååh börjar flytta in nästa helg=) ska bli så spännande mysigt å skööönt framförallt! längtar såå=D

imon far vi antagligen till sthlm. C's svoger fyller år så vi blev bjudna till sthlm över helgen, sen måste vi tbx för har tid hos barnmorskan och så måste vi hämta sängen å allt. Men dt ska bli kul=) Pappa sa igår att han va skit glad för mig. Han var stolt att se att jag tagit mitt ansvar och tagit hand om alla mina saker utan att be någon om hjälp. Han var så stolt och så lycklig att se mig å C så glada och förberedda på att ta oss an det här ansvaret=) Me so happy!

aaaah allt flyter på som sagt där av den dåliga uppdateringen! men More to come ;)
tjingeling! Mom's Out

Kommentarer
Postat av: Shannon

Naaw :D va gulligt! Visst får man en kick av att handla tillsammans till första lägenheten o allt:D Exakt så vare med mig o min C, jag va höggravid o vi shoppa sönder oss i IKEA till våran egen lägenehet bestämde tillsammans o allt:D så kuul! Blir glad för eran skull! Ta vara på varandra! :)

2008-09-21 @ 22:31:25
URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0