my crib ya heard!

Mycket rullar på för mig känns as bra!
Har en skit mysig lägenhet på g i mölndal, nära sjukhuset ;)
Det är en nyrenoverad 64kvm 3:a
Har en massor å fixa med lägenheten kontrakt osv. kolla möbler planera it's alot to take on at ones!
Men det fixar vi nog=)  Har skrivit en lista av saker man behöver i ett hushåll =P
Mikro kastruller osv u know the rest. Sen kanske jag behöver en möbel till för alla mina grejer, har så mkt små grejer, får nog rensa en hel del =)
Om allt går som det ska  flyttar jag in redan i slutet av september början av oktober!!
Sååå freaking exited!
Nu har man ÄNTLIGEN chansen att ställa allt til rätta, göra saker och ting rätt.
Leva ordentligt.
I'm not screwing up this time!



typ nått åt dt här hållet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0