paiiin

Ont i revbenen, ont i ryggen och får skummaste humörsvängningarna. Känner den där lonley-känslan från ingenstanns, då ja känner  mig keff ful allt =S helt cpit! Men eftersom min baby vart hära senaste veckan så har han tröstat mig =D skiiit gulligt! visste inte hur han skulle hantera humörsvängingarna men dt klarade han av galant. Tröstade mig tills jag somnade i hans armar =)  Sen har ja märkt oxå att bebisen växt som faaaan !! Vilket är super possitivt, MEN gör ont som satan. Han rör sig hela tiden, en  liten livlig pojke är han allt hehe:) Men han blir lugn när C snackar med honom.

bläääää aj aj aj
nä nu pallar ja inte sitta hära mera för dt gör ont i ryggen som en horas så  ska ut på en promenad innan ja somnar...

take care! Mom's Out!!

Kommentarer
Postat av: LAACY

jaaa klart! även fast vi redan såg vad de var innan så gick luften ur mig när hon sa just en liten gosse =D=D hihi vi ska båda två få små pojkar! Jag gick till barnmorskegruppen typ vid centralen fast jag ångrar de för hon verkade så jävla dryg och uppkäftig och hela ul tog hon på 5 minuter =( och ville itne svara eller kolla något jag frågade om. Men vi fick iaf se våran fina son =) Tack fina namn du också ! måste bara fråga om du är släkt med nibia?

2008-09-14 @ 09:38:15
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: M-Lopez

Jag förstår dig exakt hade också detn känslan ochdet är helt naturligt när man är gravid. Man är riktigt överkänslig under graviditets perioden.

Tur att du har en så bra pojkvän som finns där för dig när du har dina humörsvängningar för vissa idioter fattar inte och respekterar inte sånt och din lilla pojke i magen såklart:) kul att han börja röra på sig mer..kanske lite jobbigt men tro mig du kommer att sakna det efteråt..jag saknar det verkligen, vill typ bli gravid igen haha men det är omöjligt just nu. Måste plugga först sen vet man aldrig om jag hittar en ny pojkvän :)

2008-09-14 @ 19:31:25
URL: http://micaelopez.blogg.se/
Postat av: Sara

Dude! I got you a cool baby body at a mexican market today! haha den ar heelt klockren!

2008-09-15 @ 07:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0