juuust dt min glömska hjärna!

haha Just dt! Jag var ju på urf men har inte berättat nått om festivalen.
Den var AWSOME!!!! Vi kampade inte självklart, det var för fuktigt väder för att kampa, jag kunde fått mig en uringvägs infektion eller en liten förkylning och det skulle min son få ta konsekvenserna för vilket jag anser absolut inte vara värdt dt!
Men jag och eva den skeva övernattade i sthlm varje natt hon sov i tumba den första natten sedan blev det norsborg för oss resten utav dagarna hos C.
Festivalen var helt underbar haha såg förvånande många mödrar där faktist =P hahaha babyboomb verkligen =P haha
Sedan hade jag samma tur som förra året ;)
Jag träffade Junior Reid haha och det roliga är att jag snackade lite me honom, berättade att jag var gravid och han välsignade mitt barn.. haha one blood baby he said! hah sedan tog vi ett foto oxå, men eva har den jag tog inte så många bilder med min kamera. vrf vet jag inte =S men så e dt bara, så fler bild uppdateringar av festivalen kommer en annan dag. Tarrus Riley var skit bra hade inte hört hans musik eller något sådant, men shit va bra han va asså =)


  
 
Mupparna på festival
 
Richie Spice                    Sean Paul

när jag fick syn på Junior Reid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0