booooooooooooooooooooring!!

asså ja e ju så himmla keff va!! har kolat på datorn hela dan å tänk "nä nu ska ja blogga... nu... nej nu... alex e inte här nuu

jag vet jage  hur dålig som helst!! iaf... så nu loggade ja ba in för å skriva nått annars e jag ju taskig som lovar å uppdatera men inte gör dt så... here we go!!

haha TOMT I HÖVVET!! jag e hemma hos mina föräldrar som sagt men ja tror ja åker fan hem imon ja blir galen.. min mamma säger åt mig HELA tiden anita försiktig anita inte så inte sii... ÅÅHH men när k (min syrra) gör exakt samma sak med alex som jag precis gjort säger hon inte ett knip... ne för hon e van med att kathy e vuxen å mamma blablabla men ja e fortfarande lilla ana-lumi som springer runt å leker med alla barnen på mormors gård... uush
jag blir galen!

iaf idag så ere ju lång fredag men den känndes inte så värst lång :s konstigt nog för dt gjorde den när jag var yngre iaf... jaa gick upp imorse med alex han har börjat få lite magont lr kolik för den nya vällingen han får plus maten så han e lite små jobbig sådär... men gav han lite kamomil vatten så han bajsade berg =) jätte bra!!

sen va dt ju mat oxåxD man ska tydligen inte äta kött lr nått sånt idag heller bara fisk.. så min far gjorde musselsoppa!!!  I LOVE U !! Har vart sugen på dt nu sens.. aa jag blev gravid.. men har ju inte kunnat för man ska inte äta sånt när man e gravid lr ammar... anyhow jag åt som en galning!! xD thnx daddy!!

sen så ville pappa ut en sväng med alex för han e så kär i honom =) fett gulligt så dom två gick ut å kollade på fåglar å träden å pappa sjöng för honom osv... som han brukade göra med mig =) tiduuu

då passade jag på å nöda mig framför daton med bella vi snackade lite skit som vanligt sen kollade ja en massa kläder som ja ändå inte kan gotta mig med *suck*

nu ligger alex å sover å jag har försökt va så tyst som möjligt.. men jag heter anita så dt går ju naturligtvist inte... haha men han har inte vaknat så han e bäst xD

aah nu ska jag kolla om jag kan ladda upp lite bilder på tjockisen...

puss på er !!

Kommentarer
Postat av: Pety

Är musslorna farliga när man é gravid?? fan vi åt oxå musslor igår med citron... men jag åt bara en, troru de påverkar nånting??

2009-04-11 @ 17:00:37
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: Anita

aah asså citron e ju inte farligt alls.. men allt sånt som råfisk osv ska man hålla sig borta från... sushi å sånt.. å musslor oxå.. för dt finns bakterier i dt och kan skada bebisen i magen... samma sak med kött osv.. allt ska vara väl stekt. men en mussla gör ju inget spelar ingen roll.. men för mkt rått i stora mängder är inte alls bra. så oroa dig inte ;)

2009-04-12 @ 14:00:20
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0