em.. blod tack?

asså jag känner mig jätte konstig=S allt bara snurrar i huvudet på mig jag höll på fan å ramla när ja skulle sätta mig med tjockisen... fan har blött som en stucken gris 24/7 dt e väl inte normalt lr? fan när jag va på ay caramba sprang jag på toa stup i kvarten för å byta.. shit om dt fortsätter får ja väl ta mig till någon vård central då.. gå kan ja heller inte göra=( dels för att dt gör ont i fötterna men oxå för jävla verken känns som förlossnings värkan... lite mildrigare (eller va dt mildrikt kt kt kt  chala? HAHAHAHA xD) då men dt gör ont som satan!!

tjockisen somna i mina armaR NU. ska lägga ner han för håller på å får kramp på den han sover på och den jag skriver med.. å man gör nu inte så mkt nytta med inga händer lr hur ? c yaaah!

dt fanns muffins kvar mohahahaha!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0