fotmassage.nu !

här sitter jag hos syrran nu och har precis slutat städa ska nig hem till mig nu och ta en sköööön dusch med tjockisen. sen blire tralla tbx hit då igen.. för syrran bjuder på påsk fika å en massa skvaller tihihi !! xD

jaa va gjorde jag igår då? hmmmm DT DU!!! MOHAHAHAHA!
NE men allvar nu.. kathy ville att vi skulle sova över då igår för hon sakna tjockisen eller ah hon ville att HAN skulle sova här.. men då kompromissade vi! hon passa tjockisen medans jag gick på............................ WAIT FOR IT............



ne jag gick inte på notch ='( jag ville man ingen hade pengar så jag nani seva nando and the girls (orka inte skriva alla) gick på ay caramba. MIN FÖRSTA UTEKVÄLL!! wiiiiiiiiiiiiii xD

å damn asså fan va kul dt va :S påminde mig jätte mkt om dembow i sthlm.. dt e absolut den bästa klubben jag vart på men det här va inte långt efter asså.. definitivt tvåa på min lista =)

kan komma me bilder senare:)

jaaa va ska man säga mera då min lilla tjockis ligger å sover ja har ont i fötterna jag e inte dt minsta bakis å jag va heller inte alls full för jag dansade så mkt att alkoholen bara försvann hela tin varje gång jag tog en klunk av min öl.. men men dt e ju roligare så =)

men vet ni vad!!!! notch ska komma till inferno på fredag! då jävlar!!!!!!!!! dt blir säkert min sista chans å se honom då så det är ett måste å ta sig dit... fixa dt på nått sätt men jag måste se notch uppträda!!  N N N NOOTCH!

aja nu ska jag hem till mig och varva ner med min lilla alex

puss på er!



Bilderna från ay caramba xD



Jag Nani & Sebba



Man ser min nya hår färg fast jätte lite.. i solsken ser man dt TYDLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0