lite sådär snabbt

Såå nu är jag hemma hos morsan igen med min lilla tjockis ja va hände igår ? dt e så mkt spring fram å tbx att man sj blir snurrig USH! jag hade samba träning igår man jag ORKADE verkligen inte gå men i had to. Jag hade världens tur att Anna kom förbi morsan för å kolla om ja va hör vilket jag va hon ville köra runt mig i hennes nys bil jätte gullig e den en golf lr nått men den till o med lukta ren iaf så dt va nice ;) hahahah hon körde oxå verkligen som om hon INTE ville krocka IGEN hahahha fett försiktigt å inte alls snabbt=P haha

anyhow.. hon körde mig till träningen va där en timme MAX sen körde vi hem å i lackarebäck köpte hon pizza å kebab tallrik till mig FETT SNÄLL!! xD sen körde vi till mig satt där å snacka skit å åt.

Senare vid 22 tiden åkte hon hem å jag hoppade in i duschen med alex gav han mat sen TVÄÄÄR deckade vi med en gång å halleluja han sov hela fakking natten!!

Första gången sen han fått kolik.. jaa min stackars bebis har fått kolik för maten han börjat äta.. jätte synd om honom skricker som en stuken gris.. nu har han iaf börjat bajsa lite men hårt som fan :S inte konstigt att dt gör ont på honom!!

så vi vaknade 7 imorse åt frukost duschade igen klädde på oss gjorde våra ärenden sen trallade vi vidare till angered hem till mimmi å totto(min mamma å pappa)

så nu sitter jag här.

har ÄNTLIGEN slutat blöda dt kommer lite då å då men hellre lite än klumpar av blod jag blött sen i onsdags.. så dt e skönt. skulle träffa nani idag men dt går ite hon slutar skolan nu men jage ju här och cAssandra e sjuk så kan ju inte lämna henne direkt.. ska sitta här med henne tills syrran kommer å hämtar henne sen tror jag vi ska käka lr nått... men dt blir nog för sent sen om ja ska ut med tjockisen å träffa nani så dt får bli en annan dag..

FIIIINT väder dt e idag iaf.. på vägen hit va tjockisen jätte vaken och kollade ut å pratade =) Han ligger ju inte längre i korgen han sitter på vagnen med bälte å allt så dt e så roligt å se hur allt facinerar honom.. haha å fåglarna HAHAHAHAH XD asså när han hör måsar så kollar han sådär på mig som den där lilla hamstern på youtube ni vet ? hahha ja ska leta upp den å visa er =P haha

hoppas han inte e rädd för fåglar som jag :S nej nej nej dt tror jag inte men dt e roligt å se iaf hahaha när han för ljud å så så tittar han efter dt =) jätte gulligt xD

aja nu skricker han igen så jag ska ge han kolik dropparna sen lite potatis mos med äppel juice sen papita

LATER !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0