Mätt och belåten

Nu har jag matat Alex "the pig" och bytt på honom så nu är han nöjd och glad kex choklad! Han åt burk mat för första gången. Potatis och majs med äppel juice.  Det va tydligen jättegott för han åt upp ALLT! och det var inte lite jag serverade på tallriken...

Asså min guddotter Cassi e ju största filosofen någonsin!! Medans jag satt och bytte på Alex så snackade hon non stopp.. När jag satte mig så råkade rumpan sticka fram lite så man såg STRÄNG trosorna (som cassi kallar det) Så började hon fnittra med en gång å sa:
Men det är tur att bara jag sitter här. Hade dt vart någon annan så kan man täcka för rumpan lite grann. För Datorn har ju inga ögon eller hur? å inte stolen och inte mobilen. Det är ju bara människor som har det. å Djur oxå väl? aah dt har dom. Det finns många saker som inte har ögon, möbler, lampor osv..

people hon tog upp ALLT som inte hade ögon!!! hahaha hon e så söt=) Man såg verkligen att hon funderade riktigt nogrant på dt här med ögon.. haha så söt xD


Dt verka ha smakat gott =)


En mätt och belåten Alex med hans kusin Cassi

Kommentarer
Postat av: Märt fjärt

QUE LINDOO!!! :D

2009-04-17 @ 00:43:34
URL: http://havsbadkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0