morsning korsning!

sovit gott inatt och känner mig riktigt utvilad idag faktist.. dock lite ont i ryggen för jag suttit så obekvämt framför datorn och nördar mig =P

jaa nu har ja å syrran beställt en lite stuff från forever 21 jag LÄÄÄNGTAR tills de kommer fram xD

ja va händer idag? Jag har lovat syrran å träna med henne för jag e ganska dukrig på å pushas tycker hon så dt ska vi göra idag när hon kommer hem från skolan. Innan dess tänkte jag bara sitta här å chilla i lugn å ro. Men icke sa nicke..

Morsan ringde mig nyss å bad mig möta henne i bruns idag kl 1.. vet inte vrf men hon vill väl hitta på nått.. Så ska börja fixa mig för jag ser fortfarande helt nyvaken ut sen ere  tjockisens tur.. han ligger ändå här å prutar å kollar på tv helt avslappnad utan stress så ska passa på =)

så ses senare puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0