ne fyfaaan!!

nu ere ju så att jag inte har nått internet hemma men dt har jag fixat nu!! dt kommer hem å installerar mitt nya internet hemma om ca två tre veckor =) AWSOME!!!! nu e jag hemma hos mor å far för jag vart lite dålig så ville inte vara ensam hemma. pojken har blivit jätte stor!! han är 4 månader nu och väger 7 kilo. han e cs 68 cm lång och jäötte stark i nacken. han älskar å stå upp men kan självklart inte gå. han kan rulla runt nu vilket e livsfarligt eftersom njag inte kan lämna honom ensam bara på babysittern å med säkerhet då såklart=)

ouff ouff ja har mkt ja vill skriva men nu ere sent och dagt för alex natt välling han sover nu men ge han tio minuter å han kommer börja lipa efter mat han e som ett alarm! xD ¨så bäst å ligga två steg före ;)

imon uppdaterar jag mera.. i promise!!!
niighty (K)


Jag & Alex imorse =)

Kommentarer
Postat av: LAACY

aaaw vafina ni är =) men vad har hänt med hans hår? han hade ju massa hår innan ju =O

2009-04-10 @ 03:45:14
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Eva

hans haaar???

VAD HAR HANT MED HANS HAR??? min lilla puttinutti !!! han blev jatte lik christian nu nar ni har rakat av det!!!haha

gud vad stor han har blivit!! STOPPA DET!!!hahah han ska fortfarande vara liten plutt nar jag kommer hem....love fran gudmor

2009-04-10 @ 13:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0