ta dagen som den kommer

ja nu sitter man här. hemma hos syrran igen... barnen ligger å sover men tjockisen vaknade nyss och vill inte somna om.. men men jag kan ju ändå inte sova så dt gör väl inget.

Kan inte sluta fundera.. tänk om, tänk om... alla dessa tankar gör mig galen. Men dt är vad dt är och bara tiden kan visa den rätta vägen. Gjort är gjort och även fast mitt hjärta säger FEEEL så säger hjärnan rätt. Och det är hjärnan man ska lyssna på för en gång skull. För Alexs skull.

Nu får vi se vart detta tar oss. Men jag känner att jag tänker och agerar logiskt äntligen. Lite rättvis måste man ju vara ibland.

Det lär ta tid innan jag vänjer mig. Men sålänge du är lycklig så är jag det.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

PIENSA POSITIVO!!

Dags å börja göra saker som gynnar mig och min son nu...

andas uuuuut får inte glömma å andas.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du har blivit utmanad moahha

2009-04-19 @ 13:07:07
URL: http://yayis.blogg.se/
Postat av: Anita

BARA för dt kommer jag göra den!!!!!!! xD

2009-04-19 @ 16:18:05
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0