gääääsp..!

ja jag sitter hemma hos syrran och kollar på scrubs.. dt blev ingen träning idag på sportlife. men det tar vi imorgon. Vi började leta efter syrran telefon som vart spårlöst försvunnen nu sen i söndags... och då hade hon inte ens lämnat huset. Vi har letat som galningar och vänt lägenheten upp och ner. men Nada! :( stackars sis..

aja alex ligger å sover och det ska jag nog oxå göra  nu. eller ah, efter scrubs ;)

imorgon åker min mamma till Milano för att hälsa på moster. Min kusin Lucia tar examen så dt är drf dom ska dit.

Congratz mia cusina xD

Jag känner mig så jävla trött på sova hos folk. Är ju jätte glad att jag spenderat så mkt tid med min syster å med morsan å farsan. men jag vill liksom oxå komma hem. slappna av lite. Det tråkiga är ju bara de att jag inte har internet hemma. men det ska jag fixa imon !! I promise!!

så imon åker jag nog hem.. andas uuut. Plus så har jag lite ärenden å göra så måste åka hem.
Nån gång måste man ju åka hem. Face the fact. Och börja vänja mig.

så godnatt people!
tomorrow's another day.

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0